Planul american 102: romanizarea

După o intensă perioadă de observație, s-a ajuns la concluzia că „noul Rom” a fost de fapt o strategie (eșuată, zic eu) de publicitate, dat fiind faptul că noul ambalaj a dispărut subit de pe piață (înclin să cred că vocea națiunii n-a avut nimic de-a face cu asta). La ce s-or fi gândit? Lumea se panichează, nu mai cumpără, apoi noi revenim la vechiul ambalaj, proștii se liniștesc și vânzările se dublează. Mai mult decât atât, pepushe (:x:x:x:x:x:x:*:*:*:*:*) mi-a pus la dispoziție următoarea dovadă de idioțenie cruntă experimentată de Burger King, pe care vă rog să o vizualizați aici. Vă îndemn să consultați și noulrom.ro și să vă scârbiți de strategia odioasă de manipulare la care a recurs departamentul de publicitate pentru a se spăla pe mâini conform scenariului.

Într-un mod foarte curios, vechea noastră ciocolată autentică este acum la promoție: de la două bucăți în sus, prețul unitar scade cu x lei. Oferta era însoțită de sloganul „unul să-l mănânci, altul să-l pui în piept”. Oare de ce, oare de ce…

Voi chiar credeți că românii sunt o nație de retardați? „Think again”. Cu ciocolata națională nu e de glumă. Ați vrut să puneți la încercare patriotismul, e-te că v-ați luat-o, cel puțin de la mine, pentru că după faza asta nu am de gând să mai cumpăr. Problema e că eu nu sunt singura. E cu două tăișuri. Voi v-ați asumat riscul, voi v-ați bătut joc de clientelă, voi v-ați fript, voi suportați consecințele. Doar n-oți avea impresia că nu putem să trăim fără ciucalată. Avem mândria noastră de români, cred că acum v-ați convins și voi în sfârșit.

Drop it like it's hot

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s