Not another post about butchered stray dogs…

În ultima vreme mi s-a umplut news feed-ul de poze cu câini măcelăriți, puiuți pufoși cu ochi mari care imploră milă și texte de genul „masacrul din România”, „numai România poate lua o decizie atât de crudă și necivilizată”, „câini nevinovați” etc. etc. Tabăra adversă oferă drept răspuns imagini cu diverși cățeluși turbați cu ochii roșii și spume la gură, de parcă bietele animale ar fi posedate sau scăpate, cu voia Domnului, din cele mai adânci cercuri ale infernului.

growling-dog

Să vă spun ceva, dragi tovarăși. Din ambele tabere.

Sunteți niște cretini.

Sunteți niște imbecili fanatici cu un intelect prea redus pentru a înțelege că țara asta chiar are o problemă. Mai multe probleme. Una dintre ele fiind voi. Taberele afirmatorilor și negatorilor s-au distanțat atât de mult încât tind spre extreme, iar fiecare pare să uite moțiunea de la care am plecat înainte să o ia toată lumea pe arătură.

Mila întunecă până și judecata celor mai raționali oameni, fie că vorbim de mila față de animale sau față de alte persoane. Și mie mi-e milă și mi se rupe sufletul de căței când văd pozele alea. Dacă ăsta v-a fost scopul, felicitări, l-ați atins. Nu sunt o ucigașă de câini, dar asta nu înseamnă că mi-aș trăda complet instinctul de conservare și aș lăsa o haită de câini să se înfrupte din ciolanele mele (vai, dar ce gest altruist ar fi!) în loc să le pălesc o creangă peste bot până-i las lați (bieții căței, le era și lor foame!). Că tot voiau să se ia câțiva cățeluși arțăgoși după mine când eram la alergat mai devreme.

Vedeți, asta mi se pare mie anormal, și asta refuză să accepte/înțeleagă redușii mintal care exagerează cu dragostea pentru animale. Mi se pare anormal să nu pot să mă plimb în orașul meu fără să stau cu frica-n sân, sau să mă panichez dacă am plecat de acasă fără șpreiul paralizant/halca de carne. Câinele flămând (sau pur și simplu agresiv) o să sară la mine chit că e sterilizat sau nu. Voi chiar nu vedeți că am cheltui o avere pe întreținerea zilnică a 100.000 de câini, chiar și cu 5 lei pe zi de potaie, în condițiile în care sunt OAMENI care țin mai mult post negru decât patrupezii Bucureștiului în zilele lor proaste?

Nu e foarte plăcut să iei atâtea vieți, inclusiv pe-ale câinilor pașnici, dar e un sacrificiu care trebuie făcut pentru binele societății. E un sacrificiu pe care țările civilizate l-au făcut ACUM 100 DE ANI, prin modalități mult mai crude decât injecția letală. Legea eutanasierii n-are nimic de-a face cu pozele cu câini morți pe care le distribuiți voi – poate presa exagerează și instigă cetățenii disperați la astfel de acte de cruzime (dar haideți să nu fim scârbavnici și să dăm vina pe presă când vorbim de oameni cu discernământ), sau poate imbecilii fără pic de decență n-au găsit o modalitate mai elegantă de a „rezolva” problema în mod voluntar. Și cei care măcelăresc câini ar trebui pedepsiți, pentru că animalul ăla, „vinovat” sau „nevinovat”, merită să fie tratat cu respect.

Pe Feisbuci mai circulă denumirea de „legea lui Ionuț” – textul fiind atașat unei poze lacrimogene cu câini morți. Cretinilor. Nu implicați copilul în pledoaria voastră penibilă. Nimeni n-a înscenat nimic câinilor. N-am mai văzut nicăieri iubitori de animale mai deziluzionați și conspiraționiști ca voi. Să susții asta e o blasfemie la adresa principiilor fundamentale ale logicii. Să maschezi un viol și să pui moartea victimei în cârca maidanezilor ca să ce? Ca să distragi atenția lumii de la protestul cu Roșia Montană (care, apropo, a avut efect, deși n-a fost mediatizat)? Ca iubitor de animale, somez preaiubitorii de animale să facă rost de niște logică pe care să și-o îndese în creierașul lor prăpădit. Înțeleg dragostea pentru animale, dar nu mi se pare normal să te deziluzionezi apărând orbește onoarea unor câini turbați. Sincer.

1229900_589808791057852_2024648730_n

Da, i-aș eutanasia cu mâna mea pe cei care au făcut asta. Făptașii sunt singurii care ar trebui să își asume actele de cruzime ilustrate mai sus. Dar asta nu are absolut NICIO LEGĂTURĂ cu Ionuț sau cu legea eutanasierii. Cum ar putea fi un copil mort vinovat de faptul că niște brute măcelăresc animale? Și ce ar trebui EU să-mi asum, eu, care citesc afișul ăsta?

Poate că știrile despre moartea copilului n-au vrut să scoată în evidență numai drama unei familii, ci și drama unei țări care are pretenția să se numească „civilizată”, „europeană” și alte astfel de adjective pretențioase, în condițiile în care TURIȘTI străini au murit mușcați de maidanezi, și nu doar o dată. Adică vii să vizitezi Românica și te întorci fără suflare acasă. Iată cum englezismul „breathtaking” poate căpăta un sens literal la noi în țărișoară. Y u no come visit?

Într-o țară civilizată, că tot vă place cuvântul ăsta, toată ambasada și conducerea ar fi pupat picioarele familiei defunctului și s-ar fi împușcat în cap după ce și-ar fi dat demisia în curul gol în fața întregului popor. Nu zic că restul UE ar fi ușă de biserică. Zic că e înjositor și inacceptabil ca în secolul XXI, în Uniunea Europeană, într-un oraș „modern”, „european”, „civilizat”, să umble pe străzi câini ai nimănui care mai capsează câte un trecător. Și se pare că astăzi, pentru prima oară în istoria României postdecembriste, conducerea țării a arătat că poate fi mai deșteaptă decât propria populație, adoptând legea unui rău necesar – lege care, de altfel, se regăsește și în codurile legale ale Franței, Marii Britanii etc.

Și în Vest au fost câini pe stradă. Și în Vest au fost „masacre”. Numai că au avut loc acum 100 de ani – n-am trăit noi să le vedem și să le protestăm. În schimb, suntem gata să ne asumăm viitoarele răni și decese cauzate de maidanezi prin a ne opune vehement unei legi crude, dar în favoarea civilizației și siguranței tuturor.

Eu am de gând să iau doi câini de pe stradă și să-i țin la curte, pentru că atâția îmi pot permite să întrețin. Pe foarte bune. Și sunt pro eutanasie. Dragi iubitori de animale care stați și dați din gură fără a vă implica în vreun fel, voi ce aveți de gând să faceți? Și câți oameni mai trebuie să moară până o să vă destupați și voi capul ăla sec?

Săriți-mi în cap, dați-mi unfriend, faceți ce vrea mușchiu’ vostru, dacă voi aveți de gând să vă certați sau s-o rupeți cu mine pe motivul ăsta, n-aveți decât. Dar asta spune ceva despre voi. Eu doar m-am săturat să văd poze cu animale turbate sau măcelărite aruncate în dezbateri ca tentative de argument valid. M-am săturat să văd devieri nonsensice de la subiect. M-am săturat să văd oameni ireali, ireal de bătuți în cap.

Apropo, pentru amatorii de chestii gruesome, sunt curioasă să aflu cum vi se par astea…

https://leerburg.com/Photos/katie_bite.jpg

http://www.omahapoa.com/wp-content/uploads/2012/11/Dog-bite-photo.png

http://www.documentingreality.com/forum/attachments/f149/69386d1247433071-horrible-dog-bite-injury-6701667f7.jpg

http://www.dogbitelawyeronline.com/wp-content/uploads/2011/09/dog-bite-pictures-3.jpg

Dar nu. Astea nu-s mușcături de câine. Cineva a violat victimele folosind un penis artificial cu dinți. Ca să nu mai protesteze lumea împotriva extratereștrilor roz cu buline albastre care trag vânturi de fiecare dată când Dumnezeu omoară o pisicuță.

One thought on “Not another post about butchered stray dogs…

  1. nu mai sunt suficienti copii abuzati de maidanezi si mafia maidanezofililor a intrat in fibrilatii.dupa ce au ucis 14 oamenii si au sfasiat peste 2 milioane mafia cutomaniaca face noi si noi victime.si romanii stau ca vitele sa fie muscati de maidanezi,ei si familiile lor.vina principala apartine cutomanilor care militeaza pentru mentinerea animalelor agresive pe strada.in schimb ,in Romania,se da vina pe victimele agresate de maidanezi.halal justitie.ce ar fi daca o organizatie ar milita pentru lasarea in strada a scorpionilor veninosi,tigrilor sau ciumei bubonice?

Drop it like it's hot

