De ce am ajuns să detest 9gag

Da, uite că se poate. Acum câteva luni îmi pierdeam și eu timpul pe chestia aia și-mi plăcea, da’ uite că se schimbă vremea. Cu argumente.

1. Pentru că 9gag e eco friendly

Pentru că 90% dintre chestiile de acolo sunt reciclate. Asta am descoperit după ce am început să am contacte mai dese cu reddit, tumblr și cu sursa primordială a tuturor meme-urilor, că înainte mi-era lene să mă mai uit pe altceva. O poantă bună merge o dată, de două ori, dar nu la nesfârșit, ca fazele cu Ceac Noris și Nokia. Plus că foarte multe imagini din alte rețele apar de mai multe ori pe 9gag (vai, dragă, repoooost!!!) în decurs de câteva zile. Câteva zile, pe lângă viteza cu care circulă chestiile pe net în general, reprezintă perioada standard de timp în care chestiile de obicei expiră. Adică devin mega populare și ultra cunoscute de {mulțimea tuturor internauților fără viață}\{aproape toți 9gaggerii}.

Dar să zicem că reciclarea ar fi un fenomen normal, dat fiind faptul că suntem atâția oameni cu o conexiune funcțională la net în momentul de față și n-avem cum să ne citim gândurile fiecăruia. Sau poate avem o doză de lene și „incultură” onlain de care n-am scăpat pentru că suntem mult prea comozi sau noi în domeniu. În fine. Mai am și alte argumente :D.

2. Pentru că 9gag e suprapopulat și supraapreciat

Cu tot felul de imbecili care vin cu chestii de-ți stau mintea în loc. Uitați-vă puțin pe Vote page și ziceți de n-am dreptate. Nu există pic de triere, tocmai pentru că e mult prea popular. Drept consecință, se întâmplă un lucru asemănător cu statusurile de pe Feisbuc: când vii cu o chestie absolut deșteaptă, nu se prinde nimeni ca să-ți dea like și s-o aducă în văzul lumii. Toți idioții votează toate porcăriile și chestiile comune, cum ar fi le Ridiculously Photogenic Guy și alte tâmpenii expirate gen Chuck Norris și Nokia. Sau citate filosofice înțelepte. Vai, ce mă seacă alea. Sunt cheesy și pe înțelesul tuturor. Ca într-un ceaun cu smoală în care sunt dați la fund cei care au un mesaj de transmis.

3. Pentru că mulți au impresia că „a fi 9gagger” e echivalent cu „a fi Cel Ales”

N-ați observat? „Oh, you’re a 9gagger, you’re so cool, I’m a 9gagger too, let’s be friends”… „If only I had a 9gagger girlfriend”… „Oh, you have such a thorough meme knowledge, you must be a 9gagger!”… pe bune, de ce se cred ăștia cei mai cool din tot internetul? Crezi că-ți trebuie intelect de haur să înțelegi meme-urile? Crezi că ești privilegiat în vreun fel dacă te exprimi în rage faces? Alea au fost făcute de niște oameni normali (sau probabil că nu…) pe moca, doar pentru distracție. Și dacă ați avut vreun contact cu sursa tuturor ăstora (FYI, NU e memebase), probabil ați constatat că nu e tocmai un sait de oameni normali la cap. Meme-urile sunt neglijabile în comparație cu varietatea de chestii care se găsesc pe-acolo. Că na, nu intră toată lumea pe el, îi cam vechi și nu prea ajunge la urechile pulimii. Așadar, watermark-ul de pe toate imaginile de pe 9gag n-are absolut niciun drept să fie acolo.

Bleah, m-am plictisit. Trei argumente vă ajung. Miturile UK-ului încep să devină realitate, plouă de două zile încontinuu și mi-e o lene groaznică să merg să-mi iau de haleală. Am o grămadă de treabă și zero energie. Plus o grămadă de idioți care se plâng de cursul de chimie pe Feisbuci. Viața-i dură, lume bună, cine a zis că e musai ca toată lumea să ia bacul și să termine facultatea cu brio? Epoca murii-n gură a luat sfârșit, dragi tovarăși. Învățați, învățați… altfel suntem pierduți!

One thought on “De ce am ajuns să detest 9gag

  1. Eu n-am fost, nu sunt şi nici nu voi fi prea curând fan 9gag. Nu mi se pare atât de amuzant încât să revin zilnic pe el (nici măcar lunar).

    Sunt de acord cu tine, e supraapreciat. Mult de tot.

Drop it like it's hot