Îmi plac bărbații

Există un motiv pentru care cei mai buni prieteni ai mei sunt tipi. Se numește „experiență”. Dragi cititori și cititoare naive, nici nu vă puteți închipui cât de invidioase și machiavelice pot fi femeile unele pe altele, mai ales într-o relație de „prietenie strânsă”. Prieteniile dintre femei sunt aproape întotdeauna false și superficiale.

Ca femeie, nu trebuie să fii top model, plină de bani, să ai un bărbățel bun și o slujbă bine plătită ca să devii o victimă a șiretlicurilor feminine pe care cea mai bună prietenă ți le poate servi pe neașteptate în momente critice. Nu trebuie să ai nimic special sau demn de invidiat. În 99% dintre cazuri, femeile găsesc/inventează ceva special și demn de invidiat la altă femeie. Ceva ce ele nu au. Ceva lăsat în afara intersecției celor două mulțimi, de partea adversarei. Detaliile variază în funcție de inteligență.

Când nu au, femeile trebuie să aibă. Dacă au, femeile trebuie să păstreze cu orice preț, nu neapărat din nevoie, cât din orgoliu. Când sunt confruntate direct cu propria prostie și/sau șiretenie, femeile trebuie să se spele pe mâini, să se victimizeze și să paseze vina.

Ador tipii. Tipii sunt cerebrali și direcți. Nu umblă în turme la veceu, nu dau atenție chițibușurilor lipsite de importanță, nu sunt duplicitari, nu exagerează. Majoritatea sunt foarte stabili emoțional, iar în prezența inteligenței necesare, îți pot oferi un sfat bun și sincer. Dacă un bărbat invidiază/urăște o femeie (pentru mine asta are sens doar pe plan profesional, pentru că de, masculii și femelele au valori diferite), e puțin probabil să încerce să-i devină BFF pentru a o distruge (deși seducția i-ar aduce rezultatele așteptate cu o muiere proastă). Concurența nu ar fi mascată de pupici, unicorni și complimente.

Iar când vine vorba de prietenia dintre doi tipi, aș vrea să fiu bărbat pentru o zi ca să experimentez bromance-ul, și nu ca să mi-o pun cu gagici sau să trag de puță (mă rog, bromance-ul ar fi o prioritate…)

Apropo de valori diferite, am avea o situație interesantă dacă o femeie și un homosexual s-ar bate pe un tip bi. Sunați la Media Pro, am o idee de telenovelă nemaiîntâlnită până acum! Hm, oare…?

One thought on “Îmi plac bărbații

Drop it like it's hot